Projekti kestus 01.09.2021-31.08.2023
Tehnoloogiaga rikastatud võõrkeeleõpe: interdistsiplinaarse uurimisrühma loomine uurimismeetodite ja -instrumentide väljatöötamiseks
Rühm koosneb uurijatest ja didaktikutest Humanitaarteaduste, Haridusteaduste ning Digitehnoloogiate instituutidest, kes töötavad välja uurimisdisaini, mille fookuses on võõrkeele õpetaja ja õppija tehnoloogiaga rikastatud keskkonnas. Koostöös haridustehnoloogide ja võõrkeeleõpetajatega koolides töötab uurimisrühm välja õppedisaini lähtudes ICAP teoreetilisest raamistikust (Kognitiivne kaasatus ja aktiivõpe: Interaction-Creation-Active-Passive). Väljatöötatud õppedisain on suunatud ennastjuhtiva õppija ja õppija agentsuse toetamiseks. Peale piloteerimist koolides, analüüsitakse õppijate kognitiivseid ja metakognitiivseid starteegiaid võõrkeeleõppes tehnoloogiarikkas keskkonnas.
Uurimisrühm:
Aleksandra Ljalikova
TÜHI-HTI – prantsuse keele didaktika dotsent - projektijuht
Kätlin Vanari
HTI - nooremteadur, projektijuht
Aigi Heero
TÜHI - saksa keele ja didaktika dotsent
Kairit Tammets
DTI - haridustehnoloogia professor
Merilyn Meristo
TÜHI - prantsuse keele dotsent
Tiina Anspal
HTI - koolipedagoogika lektor
Terje Väljataga
HTI - õpikeskkonna uuringute vanemteadur
Linda Helene Sillat
DTI - juhataja, õpitehnoloogia külalisteadur
Kaasatud magistriõppe üliõpilased:
Alisa Altan
Võõrkeeleõpetaja MA õppekava
(prantsuse keel)
Võõrkeeleõpetaja MA õppekava
(prantsuse ja inglise keel)
Võõrkeeleõpetaja MA õppekava
(saksa keel)