
Projekti kestus 01.09.2021-31.08.2023
Tehnoloogiaga rikastatud võõrkeeleõpe: interdistsiplinaarse uurimisrühma loomine uurimismeetodite ja -instrumentide väljatöötamiseks

Rühm koosneb uurijatest ja didaktikutest Humanitaarteaduste, Haridusteaduste ning Digitehnoloogiate instituutidest, kes töötavad välja uurimisdisaini, mille fookuses on võõrkeele õpetaja ja õppija tehnoloogiaga rikastatud keskkonnas. Koostöös haridustehnoloogide ja võõrkeeleõpetajatega koolides töötab uurimisrühm välja õppedisaini lähtudes ICAP teoreetilisest raamistikust (Kognitiivne kaasatus ja aktiivõpe: Interaction-Creation-Active-Passive). Väljatöötatud õppedisain on suunatud ennastjuhtiva õppija ja õppija agentsuse toetamiseks. Peale piloteerimist koolides, analüüsitakse õppijate kognitiivseid ja metakognitiivseid starteegiaid võõrkeeleõppes tehnoloogiarikkas keskkonnas.
Uurimisrühm:

Aleksandra Ljalikova
TÜHI-HTI – prantsuse keele didaktika dotsent - projektijuht

Kätlin Vanari
HTI - nooremteadur, projektijuht

Aigi Heero
TÜHI - saksa keele ja didaktika dotsent

Kairit Tammets
DTI - haridustehnoloogia professor

Merilyn Meristo
TÜHI - prantsuse keele dotsent

Tiina Anspal
HTI - koolipedagoogika lektor

Terje Väljataga
HTI - õpikeskkonna uuringute vanemteadur

Linda Helene Sillat
DTI - juhataja, õpitehnoloogia külalisteadur
Kaasatud magistriõppe üliõpilased:
Alisa Altan
Võõrkeeleõpetaja MA õppekava
(prantsuse keel)
Võõrkeeleõpetaja MA õppekava
(prantsuse ja inglise keel)
Võõrkeeleõpetaja MA õppekava
(saksa keel)