Selle tööpaketi konkreetsed eesmärgid on koos disainida, luua ja piloteerida A4B kombineeritud õppemeetoditega kursus ülikoolidele,
keskendudes tulevaste haridustehnoloogia ettevõtjate toetamisele, koordineerida ja läbi viia hübriidseid levitusüritusi ning luua juhised
A4B kursuse kujundamiseks ja läbiviimiseks.
Academy4Business projekt on loonud need juhised kombineeritud õppemeetoditega kursusele ülikoolidele jaoks. Projekti eesmärk oli ületada lõhe akadeemilise ja ärimaailma vahel, luues kahepoolse teadmiste vahetuse akadeemiliste ja ärisektorite vahel. Nii toetatakse tudengeid ettevõtliku mõtteviisi arendamisel, samal ajal kui ärimaailma esindajad tutvuvad tõenduspõhiste ja teaduslike lähenemiste kasutamisega oma äris. Protsess hõlmab kvaliteetseid innovaatilisi väljundeid – digitaalseid, veebi ja praktilisi õppimisvõimalusi, mis on kaasdisainitud kasutades disainmõtlemise lähenemist, seejärel piloteeritud ning tagasiside põhjal täiustatud ja muudetud digitaalseks väljundiks.
Projekti eesmärgi saavutamiseks oli üheks ülesandeks luua kombineeritud õppemeetoditega kursus ülikoolidele, mis toetaksid tudengite haridustehnoloogilise ettevõtliku mõtteviisi arengut.
Kursuse eesmärk on toetada tudengite arusaamist ettevõtliku mõtteviisi olemusest, ettevõtlusest haridustehnoloogia valdkonnas ning koostööoskustest.
Õpiväljundid
Tudeng suudab:
- mõista ettevõtlikku mõtteviisi teoreetiliste lähenemiste alusel;
- analüüsida probleemi haridustehnoloogia valdkonnas tuginedes disainmõtlemise põhimõtetele;
- analüüsida tehisintellekti (AI) kasutamise võimalusi EdTechis;
- luua ärimudel haridustehnoloogia tootele või teenusele, tuginedes väärtuspakkumise põhimõtetele;
- luua, valideerida ja täiustada haridustehnoloogilise toote või teenuse prototüüpi sihtrühma põhjal;
- esitleda toodet või teenust, lahendamaks probleemi haridustehnoloogia valdkonnas (ärimudel) kasutades liftikõne põhimõtteid.
See projekt (viite nr 2022-2-EE01-KA220-HED-000100644) on rahastatud Euroopa Komisjoni toel. See veebisait ja kogu selle sisu kajastavad ainult autori seisukohti ja komisjon ei vastuta selle eest selles sisalduva teabe mis tahes kasutamist.